
Šta čitaju i pišu veliki i uspešni
Uspeh. Kako? Zašto? Najkraći putevi i pomoć u situacijama lične krize i pada entuzijazma. Sve su to dileme i pitanja na koja su tražili odgovore svi mali i veliki biznismeni od kada je sveta i veka. I odgovori postoje. Samo treba da znate gde da ih potražite (Ne morate u životu izmišljati rupu na saksiji.)
Preporučujemo knjige koje će vam pomoći na putu do uspeha, u ostvarenju snova i verovatno vas navesti da razmišljate o velikim promenama, ako već niste u fazi lične „rekonstrukcije“ i preispitivanja.
„Predictibly Irrational“, Dan Ariely
Podstaknut velikim brojem istraživanja, autor dokazuje da smo svi iracionalna bića iako je svet oko nas racionalan. Savetuje da se bavite ljudskim ponašanjam i navikama što je od velike pomoći u poslu i životu, uopšte. Knjiga je ovogodišnji bestseler.
„The Four Steps To The Epiphany“, Steve Blank
Savršen vodič kroz plasiranje proizvoda. Autor tvrdi da za najbolji rezultat morate privući tržište namesto što razvijate i dorađujete konačnu verziju proizvoda pre samog plasmana. Interesantno i korisno.
„How to Change the World“, David Bornstein
Ako ste idealista, na pravom ste putu do uspeha. Ako imate potajnu želju da menjate svet, imate pravu startnu poticiju za uspeh. Ovakva vrsta „gladi“, nezamenljiva je motivacija.
„From Resource Allocation To Strategy“, Joseph Bower
Vodič kroz organizacije za svaku pohvalu. Autor objašnjava kako razviti korporativnu strategiju i daje uputstva kako bi se svaki sistem spasio od uništenja.
„Loosing My Virginity: How I Survived, Had Fun And Made a Fortune Doing Business My Way“, Richard Branson
Učite od najboljih. Brenson je kroz svoju autobiografiju podelio sa svetom sva svoja razmišljanja i poslovne principe od kojih nije odustajao i koji su ga koštali uspeha i bogatstva.
„How To Win Friends And Influence People“, Dale Carnegie
Ono što vam sigurno treba na putu do uspeha je veština da privučete ljude koji su vam slični i znanje kako da komunicirate. Knjiga je po kritikama klasik u oblasti poslovne psihologije.
„The Zigzag Principle“, Rich Christiansen
Ako vam drugi kažu da napunite baterije i samo gurate NAPRED, ovaj autor tvrdi da put do uspeha mora ići u cik-cak. Probleme i teškoće samo tako možete zaobilaziti na putu do cilja.
„The Innovator’s Dilemma“, Clayton Christensen
Sam Stiv Džobs je bio veoma inspirisan stranicama ove knjige. Zvao je klasikom i preporučivao svima. Dakle, za svaku preporuku od najuspešnijih.