
Pet načina na koji društvene mreže mogu uništiti vaš ugled
Društvene mreže poput Facebooka, Twittera i Google+ dozvoljavaju povezivanje sa igračima na našem tržištu. Ali, ukoliko se koriste nepropisno, društvene mreže mogu biti opasna platfroma za uništavanje ugleda preduzetnika.
Portal Entrepreneur naveo je pet načina na koje korisnici društvenih mreža mogu uništiti online reputaciju :
1. Dosadni postovi
Dosadan post je bilo šta što pokazuje nedostatak ličnog stava i perspektive. Davanje nove perspektive nekoj staroj temi ili borba protiv statusa quo je ono što će biti primećeno. Zapitajte se kako možete uneti vaš karakter ili osećaj za humor u svaki vaš post. To je suština brendiranja. Poslednja stvar koju želite jeste da budete zaboravljeni.
2. Nepoštovanje ostalih
Društvene mreže nisu mesto na kojem ćete rešavati svoje probleme s drugim ljudima. Između vređanja nekoga javno na internetu ili vikanja na zaposlene nema razlike. Da, to privlači pažnju ljudi, ali ne onu pažnju koju želite.
Nažalost, što ste popularniji na društvenim mrežama više ljudi želi da vas diskredituje. Ali nemojte im se svetiti javno. Izbrišite negativan komentar, blokirajte osobu i onda odlučite ako želite da rešite problem privatno ili pređite preko toga.
3. Nedovoljno promovisanje drugih
Promovisanjem drugih pokazaćete da ste sigurni u svoj uspjeh i da imate sposobnost isticanja drugih u vašoj industriji. Kada vam neko da dobar savet postavite ga na Facebook ili Twitter i tagujte tu osobu.
4. Ne odgovarate na komentare
Ne odgovarati na komentare na vašem blogu ili društvenoj mreži je isto kao da započenete razgovor s nekim i ignorišete njegov odgovor. Aktivno pregledanje komenatara i pitanja na svaki post može biti zamorno, ali postavljanjem jednog pratećeg komenatara na post možete pokazati kako ste angažovani.
5. Biti tagovan na upitinim fotografijama
Koliko god neke fotografije izgledale zabavno, razmislite dva puta pre nego što dozvolite nekome da vas taguje. Kao vlasnik biznisa budite mudri u vezi s tim kako želite da vas javnost percipira. Izbrišite tag sa bilo koje takve fotografije.