Istraživanje reputacija kompanija od sada i u Srbiji

Agencije Represent Communications i IPSOS Strategic Marketing, lideri u oblasti poslovnih komunikacija i istraživanja, kreirale su novu uslugu, Udruženo istraživanje reputacije pod nazivom RENOME.

Kompanije sa snažnijom reputacijom imaju i do 150 odsto veću vrednost na tržištu od onih koje svojim ugledom ne upravljaju strateški. Reputacija se gradi godinama, a može da bude ugrožena za samo 24 sata. Kompanije kojima se veruje, lakše ostvaruju nova partnerstva, sklapaju ugovore i dolaze do svojih kupaca, čime ostvaruju bolju zaradu. Iskreno verujemo da ćemo sa novom uslugom kompanijama koje posluju u Srbiji olakšati poslovanje, jer je u vreme krize borba za svakog kupca izraženija nego inače“, izjavila je Jelena Kovačević, generalni direktor agencije Represent Communications.

Pored dubinske analize podataka iz istraživanja, kompanije koje žele da saznaju više o svojoj reputaciji dobijaju i savete šta mogu da preduzmu kako bi unapredile svoju reputaciju i poslovanje. Obzirom da se ponuda odnosi na udruženo istraživanje na nivou industrija i da istraživanje može preuzeti nekoliko kompanija, ostvaruju se značajne uštede u budžetu, tako da RENOME predstavlja odgovor na otežane uslove poslovanja na domaćem tržištu.

„Saradnja dve agencije koje su lideri u svojim oblastima donosi našem tržištu jedinstveno istraživanje – RENOME koje će kompanijama dati mogućnost da izmere svoju reputaciju i strateški njome upravljaju. Ovaj model omogućiće postavljanje normi za buduća istraživanja reputacije na srpskom tržištu“, rekao je Predrag Kurčubić, Research Director, Ipsos Strategic Marketing.

Istraživanje RENOME se sastoji iz tri dela: udruženo istraživanje za nekoliko kompanija iz iste delatnosti, analiza podataka i savetovanje za kasnije upravljanje reputacijom. Istraživanje će meriti faktore koji utiču na reputaciju, a to su: proizvod, poslovanje, komunikacije i marketing, radno okruženje i društveno odgovorno poslovanje.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE