
Boschu dve prestižne nagrade za ekološko poslovanje
Poslovni časopis Capital dodelio je nagradu „Greentech-Manager 2011. godine“ Franzu Fehrenbahu, predsedavajućem upravnog odbora kompanije Robert Bosch GmbH.
Nagrada se dodeljuje preduzetnicima i menadžerima koji sa izvanrednim uspehom promovišu razvoj zelenih tehnologija i raspolažu inovativnom i održivom proizvodnom paletom. Kako se ističe u saopštenju kompanije, Bosch je kompanija koja je u svojim poslovnim aktivnostima dugoročno orentisana i koja se pod sloganom „Tehnologija za život“ fokusira na proizvode koji doprinose većoj energetskoj efikasnosti, niskoj potrošnji prirodnih resursa i zaštiti okoline.
Takođe, grupacija Bosch je na dodeli nagrada „best brends“ koja je održana u Minhenu primila nagradu za uspešan brend menadžment. Naime, u kategoriji „najbolji internacionalni korporacijski brend“ kompanija je zauzela četvrtko mesto i time napredovala na lestvici za više od deset mesta. Samo tri proizvođača automobila – BMW, Audi i Volkswagen – nalazila su se ispred Boscha. Treba istaći da o dodeli nagrade „best brends“ ne odlučuje žiri, već je ona rezultat ispitivanja potrošača u sklopu ankete. Centar za istraživanje tržišta (GfK) u svojoj reprezentativnoj studiji vrši merenje dva bitna kriterijuma: stvarni tržišni uspeh i popularnost brenda iz perspektive potrošača, navodi se u saopštenju Boscha.