Kina zabranjuje reklame u toku TV serija

Kako bi privukla gledaoce i pojačala kvalitet programa, Kina je odlučila da zabrani TV stanicama da emituju reklame tokom serija.
 
Ova zabrana, koja će stupiti na snagu od 1. januara sledeće godine, znači da televizije u toku TV serija koje traju prosečno 45 minuta neće moći da puste nijednu reklamu, prenosi britanski Guardian.
 
Ovo je jedna u nizu poslednjih odluka vlasti u ovoj zemlji , nakon što je vladajuća Komunistička partija odobrila program za povećanje zabave i ideoloških vrednosti iz kulturne ponude, kako bi povećala pažnju naroda koji se sve više okreće internetu i alternativni izvorima informisanja.
 
Ova zabrana je usledila nakon direktive državnim televizijama da redukuju sadržaj i limitiraju reality programe i ostale zabavne sadržaje. Državni zvaničnici koji su odgovorni za segment televizije rekli su da će ova odluka „poboljšati nivo javnih kulturnih servisa i zaštititi čovekova kulturna prava“.
 
Iako će se prihodi od reklama značajno smanjiti, rukovodioci televizija i analitičari, koji su citirani od strane državnih medija, smatraju da će ova zabrana naterati televizije da emituju značajno kvalitetniji program kako bi sprečili da gledaoci promene TV  kanal, prenosi Guardian.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE