Prodat MySpace, jedan od vlasnika Džastin Timberlejk
Društvena mreža MySpace prodata je za 35 miliona dolara marketinškoj kompaniji Specific Media, piše Los Anđelest Post, a jedan od novih vlasnika je i pevač i glumac Džastin Timberlejk.
Kompanija Ruperta Mardoka News Corp, u čijem je vlasništvu My Space bio od 2005. godine, kada je kupljen za 580 miliona, zadržaće udeo u vlasništvu od 10 posto.
MySpace su 2003. prvi put lanisirali Tom Anderson i Kris Di Vulf. Ubrzo je postala jedna od omiljenih internet destinacija, naročito za muzičare koji su taj prostor koristili kako bi kontaktirali sa fanovima.
Međutim, sporo otvaranje stranice kao i otvaranje društvene mreže Facebook doprinelo je da MySpace izgubi na popularnosti.
Timberlejk jedan od vlasnika
U zvaničnom saopštenju Džastin Timberlejk je potvrdio da je, sa kompanijom Specific Media, preuzeo mrežu MySpace, ali nije otkrio koliki je njegov udeo u vlasništvu.
Timberlejk je došao na ideju da nekada vodećoj društvenoj mreži vrati stari sjaj.
„Ljudi žele da na jednom mestu komuniciraju sa zvezdama, slušaju muziku, gledaju spotove i prosto budu međusobno povezani. Mi ćemo pokušati da im to ponudimo“, rekao je Timberlejk, koji je u filmu Društvena mreža igrao ulogu osnivača Nepstera, a sada će u stvarnom životu imati sličnu ulogu.
On će sa timom od šest ljudi imati i svoju kancelariju, prenosi agencija AP, i direktno će učestvovati u vođenju poslova i kreiranju novih projekata.