Delta prodala franšizu Inditeksu
Brendove „zara“, „masimo duti“, „pul end ber“, „stradivarius“, „berška“ i „ojšo“ na tržištu Srbije i Crne Gore ubuduće će direktno zastupati španski Inditeks.
„Delta sport grupa“, koja je pet godina zastupala Inditeksove brendove na ovim prostorima, donela je odluku da za 23 miliona evra franšizni biznis proda njegovoj matičnoj kompaniji.
Goran Karić, generalni direktor „Delta sport grupe“, kaže da je u svakom velikom franšiznom poslovanju praksa da posle određenog perioda primalac i davalac franšize razmatraju najbolju mogućnost i najbolji momenat za prodaju biznisa, odnosno preuzimanje poslovanja na određenom tržištu.
Kompanija „Delta sport“ sada otvara novi petogodišnji ciklus, u kojem je planirano dovođenje i pozicioniranje novih brendova na tržište zapadnog Balkana, kao i širenje vrsta biznisa.
„Potpisali smo ugovor s jednim od vodećih svetskih brendova brze mode i prva prodavnica uskoro će biti otvorena u Beogradu. Takođe smo u završnoj fazi pregovora s nekoliko brendova iz oblasti ugostiteljstva i zabave, što će nam učvrstiti lidersku poziciju na tržištu“, ističe Karić.
Prvu Zaru u Srbiji ova kompanija otvorila je 2005, a zatim su u tržnim centrima u Beogradu i Podgorici otvoreni i ostali brendovi Inditeks grupacije. U Srbiji i Crnoj Gori do sada je otvoreno 19 prodavnica, a na poslovima vezanim za brendove Inditeksa zaposleno je 600 radnika.
Od otvaranja Zare, četiri prodavnice ove kuće u Srbiji posetilo je 50 miliona ljudi, usluženo je šest miliona kupaca, a prodato 10 miliona modnih artikala.