Coca-Cola HBC treću godinu zaredom lider u održivosti

Coca-Cola HBC, jedna od vodećih punionica brendova kompanije Coca-Cola, proglašena je liderom u održivosti u sektoru pića na osnovu rezultata procene po Dau Džons indeksima održivosti. Kompanija je ostvarila ukupan rezultat od 90 poena, što je 40 poena više od proseka za taj sektor i predstavlja bolji rezultat za 3 poena u odnosu na prethodnu godinu.

Ovo je deveta godina kako je Coca-Cola HBC uvrštena među vodeće globalne kompanije u oblasti održivosti. Tokom godine, nastavila je da umanjuje svoj ekološki otisak, uz dvocifreno smanjenje emisije ugljen-dioksida. Dodatno je smanjila količinu vode po litru napitka, kao i količinu ambalažnog materijala, uprkos povećanju proizvodnje i prodaje. Takođe je jedna od prvih 12 kompanija u svetu koje su 2015. godine postavile naučno zasnovane ciljeve za smanjenje emisije ugljen-dioksida iz direktnog i indirektnog poslovanja. Određivanje interne cene za vodu i ugljen-dioksid u 2015. godini i posvećenost održivosti predstavljaju praktične načine na koje Coca-Cola HBC podržava globalnu akciju Ujedinjenih nacija za ostvarivanje Ciljeva održivog razvoja.

Ključni pokazatelji učinka u 2015. godini:

  • 33,311 zaposlenih
  • 43,000 dobavljača
  • 1,3 milijardi evra potrošeno za direktne nabavke
  • 271 miliona evra plaćenog poreza
  • 11,7 odsto smanjena direktna emisija ugljen-dioksida u odnosu na prethodnu godinu
  • 7,2 odsto poboljšan odnos upotrebe energije u odnosu na prethodnu godinu
  • 19,4 odsto više upotrebljene reciklirane PET ambalaže u odnosu na prethodnu godinu
  • 87 odsto iznosi stepen održive angažovanosti

Coca-Cola HBC je najraznovrsnija punionica u Coca-Cola sistemu koja opslužuje skoro 600 miliona potrošača u 28 zemalja na tri kontinenta. Kompanija je uložila 8,2 miliona evra – 2,3 odsto svoje dobiti pre oporezivanja za 2015. godinu u unapređenje dobrobiti zajednica, sa fokusom na tri ključne oblasti: aktivan način života, upravljanje ekologijom i vodom i razvoj mladih, u partnerstvu sa više od 230 nevladinih organizacija.

Izvor: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE