Drugi investicioni ciklus „Impol Sevala“

U novu liniju za bojenje, Valjaonica aluminijuma „Impol Seval“ u Sevojnu, ulaže 15 miliona evra, što je trenutno jedno od najvećih ulaganja u industriji Srbije i početak novog investicionog ciklusa od ukupno 26 miliona evra.

„Impol Seval“ će svetskom tržištu ponuditi najkvalitetniji bojeni aluminijum, proširiti svoj proizvodni program i povećati izvoz, po kome je i sada u vrhu domaće privrede.

Promene su najočiglednije u livnici: zahvaljujući automatizaciji, posao se obavlja bez gotovo ikakvog rizika. Proteklih osam godina, u modernizaciju je uloženo 40 miliona evra, a većinski vlasnik, slovenački „Impol“, ovu fabriku razvija kao značajan deo sistema sa velikim potencijalom.

„Imaju poverenja u nas“, ističe Radojica Kuzeljević, jedan od 722 radnika „Impol Sevala“. „Verovatno zbog toga i ulažu u ovu fabriku, to je perspektiva fabrike.“ Kuzeljević misli da je „budućnost dobra“ i da se to vidi i po primanjima: „U januaru smo imali povećanje plata 10 odsto, što mislim da je korektno u odnosu na okruženje, to je sasvim solidno.“

Početak drugog investicionog ciklusa

Linija za obostrano bojenje lima, jedinstvena u Srbiji, i novo poglavlje u finalizaciji proizvoda, ka programima koji imaju veću tržišnu vrednost predstavljaju početak drugog investicionog ciklus

„Reč je o bojenim trakama i limovima koji će imati izvanredan kvalitet – kvalitet na svetskom nivou, i veliku primenu u građevinarstvu, prehrambenoj industriji“, objašnjava Budimir Bulatović, izvršni direktor za proizvodnju i održavanje „Impol Sevala“.

„Seval je 2010. ostvario rekordnu proizvodnju i izvoz u 35-godišnjoj istoriji fabrike. U ovoj godini, kvartalni plan je već premašen.

„Proizvodni rezultati su, u odnosu na plan, veći za 2,5%, a u odnosu na isti period prošle godine za 1,5%“, navodi Ninko Tešić, generalni direktor „Impol Sevala“ a.d. „Finansijski rezultat je odličan, po prvi put prati ostvarivanje dobrih proizvodnih rezultata.“

Rast proizvodnje povećaće broj zaposlenih i stvoriti uslove za nova ulaganja i osvajanje novih tržišta.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE