Jedina osiguravajuća kuća u Top 50 brendova

Kao rezultat snažnog rasta premije, vrednost brenda Grupe Allianz povećana je za 8,1 posto sa 17,2, na 18,6 milijardi evra.

Allianz je ove godine učvrstio svoju poziciju najvrednijeg brenda osiguranja na globalnoj listi vrednosti korporativnih brendova Brand Finance Global 500 ranking, pohvalili su se iz te kompanije.

Treću godinu uzastopno drže vodeću poziciju među osiguravajućim kućama i Allianz je, ističu, jedini osiguravač uključen na listu Top 50 najjačih svetskih brendova u 2016.

Kao rezultat Allianzovog snažnog rasta premije, vrednost brenda Grupe povećana je za 8,1 posto sa 17,2 na 18,6 milijardi evra, pa je Allianz s takvim rezultatom zauzeo 43. mesto među 500 najboljih svetskih brendova, dok je u 2015. bio na 44. poziciji.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE