
Zbog ovoga je dobro da Lidl dođe
Lidl je na pojedinim stranim tržištima tokom 2015. godine plasirao hrvatske proizvode u vrednosti većoj od 8,9 miliona evra, saopšteno je iz te kompanije.
Budući da su u 2014. kroz istovetan model izvoza plasirali na strana tržišta hrvatske proizvode u vrednosti 5,7 miliona evra, iz Lidla su naveli da su zadovoljni što su u kratkom periodu uspeli gotovo da udvostruče učinak, prenosi Poslovni dnevnik.
Lidl na evropska tržišta najviše izvozi proizvode i usluge hrvatskih kompanija PPK, Osatina, Alba, Dukat, Kandit, Meggle, Pan-Pek, PP Orahovica, Zdenka, koji beleže veliki uspeh kroz njihovu maloprodajnu mrežu, dodaje se u saopštenju kompanije.
Hrvatski proizvodi koje Lidl izvozi širom Evrope plasiraju se pod Lidlovim privatnim brendovima, koji su kupcima na tim tržištima dobro poznati, a deo proizvoda se prodaje pod vlastitim hrvatskim brendovima, navodi se u tekstu.