Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Karl Lagerfeld: Društvene mreže su ogledalo gde svi pričaju sami sa sobom

    On je ekscentričan i genijalac, nemački dizajner, idejni tvorac Chanela – njegovo veličanstvo Karl Lagerfeld. Pokrenuo je i sopstveni satiričan list koji se zove "The Karl Daily" u kom ima priliku da nam demonstrira svoje umeće u fotografisanju i humoru… U nanovijem intervjuu javno kaže šta ga nervira.

    "Te društvene mreže, postoji nešto tužno u vezi sa njima,” kaže on za WWD. “Da li je to zbog toga što nemaju dovoljno znanja o prijateljima i ljudima? Ne razumem. To je kao neko "govorljivo" ogledalo gde ljudi mogu da pričaju sami sa sobom. A ono što najviše mrzim jesu selfi fotografije.

    Evo još nekih delova iz WWD intervjua:

    O javnom nastupu…
    "Za mene, TV kamera je deo metala sa strujom i staklom. Ne vidim razliku da pričam sa tobom ili sa milionima. Volim da budem na TV-u kada su oni koji intervjuišu dobri. Posebno volim kada ide uživo. Ne volim kada nešto prepravljaju. Nekad nešto iseku i kažu: Pa, dospećeš u nevolju, dobićeš tužbu,” a ja im odgovorim “Ne želim da moji advokati budu nezaposleni.”

    O virtuelnom sopstvu…
    „Ovakav ne bih uspeo pre 15, 20 godina. Tada je svet bio drugačiji. Nekako sam postao virtuelna verzija samog sebe. Pogledajte, ne idem nigde, a ipak me ljudi znaju. Ko vam garantuje da sam stvaran? Ne idem na žurke, ne viđate me na crvenom tepihu toliko često. Idem samo na ono što je povezano sa mojim poslom.“

    Karl je uvek bio genijalan, velik i istrajan. Možda bi trebalo da ga poslušamo što se tiče selfi fotografija. Možda.

    Foto: Beta/AP Martin Meissner

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE