Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ovo nikada niko neće moći da ukrade od vašeg biznisa

    “Nikada ne možete u potpunosti da zaštitite svoje ideje”, kaže Katia Beauchamp, koja je izumela komercijalnu platformu za proizvode za ulepšavanje, i od lansiranja 2010. godine više puta je kopirana.

    Kako piše sajt "Business Insider", Beauchamp  je na konferenciji “Fast Company’s Innovation” objasnila kako konkurencija i plagijati funkcionišu u njenom slučaju. Jedna od konkurentskih kompanija, poznata po tome što klonira kompanije kao što su Amazon i PayPal, dolazi iz Nemačke i podigla je 75 miliona evra protiv kompanije Birchbox, da bi lansirala evrospki klon njenog servisa, koji su nazvali “Glossy Box”.

    “BirchBox” je počeo toliko brzo da se razvija da njegova vlasnica nije imala vremena da se fokusira na konkurenciju. Umesto toga, usredsredila se na stvar koja je držala stvari pod kontrolom – viziju kompanije.

    Postoji jedna stvar koju niko ne može nikada da vam oduzme, a to je vizija. I to će se kad tad videti i na vašem brendu,” rekla je Beauchamp, i dodala da su na početku ona i njen tim znali da proces otkrivanja lepote nije takav da će u njemu uživati svi klijenti. Vremenom je ta vizija evoluirala i sazrela, i nastavila da vodi posao u dobrom smeru.

    Shvatili smo da je naša ideja mnogo veća nego što smo na početku mislili, na primer da postoji mnogo žena koje niko nije svrstao u kategoriju “lepih” i… mi možemo da je uverimo u to, možemo da je stavimo na prvo mesto.
    Sve ovo nam je omogućilo da ostanemo fokusirani na to što znamo da radimo, i iako konkurencija nastavlja da nam stalno “preti”, mogu da kažem da mi to razumemo najbolje. Osećam to kao da oni tek kreću u prvi razred, a mi smo već srednja škola,
    ” objašnjava ova mlada i uspešna preduzetnica.

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE