Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    11 najuticajnijih kompanija na društvenim mrežama

    Osim povećanja profita, u vreme novih tehnologija bitni su ugled i angažovanje kompanija na društvenim mrežama. Sajt Business Insider napravio je listu najuticajnijih kompanija po Klaut skali, koja u obzir uzima prihode, broj zaposlenih, prisutnost u medijima i uticaj na društvenim mrežama.

    American Express nalazi se na 22. mestu, PepsiCo na 21., Walmart na 18., na 17. mestu je General Motors, a Nike na 12. mestu.

    11. Coca-Cola
    Zarada 2014.: 45.99 milijardi dolara
    Broj zaposlenih: 129.200

    Svake godine Coca-Cola izbaci 657 milijardi svojih proizvoda. Brend se odlično pozicionira na društvenim mrežama, na Twitteru ima 3 miliona pratilaca a na Facebooku 93 miliona.

    10. Hewlett-Packard
    Godišnja zarada 2014.: 111.5 milijardi dolara
    Broj zaposlenih: 302.000

    Iako je ova kompanija objavila da će morati da ukine od 25.000 do 30.000 radnih mesta, snaga njenog brenda nije opala, pogotovo kada je reč o pominjanju u medijima.
    HP ima ukupno 4 miliona posetilaca na Facebooku i Twitteru.

    9. McDonald’s
    Zarada 2014.: 27.4 milijarde dolara
    Broj zaposlenih: 420.000

    Ova kompanija ima skoro 60 miliona fanova na Facebooku i 3 miliona na Twitteru.
    McDonald’s navodi osam zemalja, uključujući Kinu i Rusiju kao najbrže rastuća tržišta, tj. kao lokacije sa velikom ekspanzijom i potencijalom za franšize, što je važno jer većina restorana (80%) ove kompanije radi kao franšiza.

    8. eBay
    Zarada 2014.: 17.9 milijardi dolara
    Broj zaposlenih: 34.600

    Gigantska kompanija smeštena u Kaliforniji objavila je prošle godine da će se podeliti na dve kompanije eBay i Paypal. EBay takođe vodi StubHub ali je PayPal bio njen osnovni resurs rasta od kada je kupljena od strane eBay-a, 2002. godine.
    Međutim, već 20 godina eBay ima velikog uticaja na online kupce na 203 tržišta širom sveta.

    7. Ford Motor Company
    Zarada 2014.: 135.8 milijardi dolara
    Broj zaposlenih: 187.000

    Prodaja Forda opala je prošle godine, ali ovo nije oslabilo kompaniju. Uz nove strategije u drugom kvartalu povećan je profit za 44%. Ford je poznat po dobroj komunikaciji sa pratiocima na društvenim mrežama.

    6. Intel
    Zarada 2014.: 55.25 milijardi dolara
    Broj zaposlenih: 106.700

    Intel je vodeća svetska kompanija po proizvodnji računarske opreme – procesora, matičnih ploča, čipseta… Apple je jedan od njihovih najvećih klijenata. Međutim, prošle godine izgubili su milijarde dolara na posao sa mobilnim telefonima.
    Intel je uticajan na društvenim mrežama sa 25 miliona fanova na Facebooku i 4 miliona na Twitteru.

    5. Google
    Zarada 2014.: 66 milijardi dolara
    Broj zaposlenih: 53.600

    Google, koji će uskoro biti najveći ogranak kompanije Alphabet, ocenjen je kao jedno od najboljih mesta za rad u Americi, sa start-up pričom na kojoj im mnogi zavide. U sklopu Google-a je i Youtube.

    4. Yahoo
    Zarada 2014.: 4.98 milijardi dolara
    Broj zaposlenih: 12.500

    Ova kompanija ima jednu od najvećih baza korisnika mobilnih telefona – 575 miliona. Yahoo je peti najpopularniji sajt na svetu, a prošle godine je sklopio partnerstvo za Mozillom, da Yahoo.com bude homepage za Firefox u Americi.

    3. Facebook
    Zarada 2014.: 12.7 milijardi dolara
    Broj zaposlenih: 10.955

    Facebook je objavio ovog leta da je vrednost na tržištu ove kompanije 250 milijardi dolara. Ima ogroman uticaj. U avgustu ove godine Mark Zuckerberg objavio je da 1 od 7 ljudi na svetu koristi Facebook svakog dana.

    2. Microsoft
    Zarada 2014.: 86.83 milijardi dolara
    Broj zaposlenih: 118.000

    Microsoft je prošle godine uvećao zaradu za 11%, nastavljajući odličnu prodaju tableta.  Ima preko 7 miliona pratilaca na Twitteru i veliki uticaj na društvenim mrežama.

    1. Amazon
    Zarada 2014.: 88.99 milijardi dolara
    Broj zaposlenih: 154.100

    Amazon je najveći e-commerce sajt u zemlji, i nedavno je nadmašio Walmart kao najvrednija maloprodaja. Ova kompanija ima veliki angažman na društvenim mrežama, a ima ukupno 28 miliona pratilaca na Twitteru i Facebooku.

    Foto: Workingspacesblog/Printscreen

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE