(FOTO) Sve što vam je potrebno: Dobra knjiga i sigurno tlo pod nogama!
Kao što ni odelo ne čini čoveka, tako ni enterijer ne čini kompaniju, ali je veliki deo prvog utiska svakog kupca i korisnika. Prilikom uređenja prodajnih mesta jedna od važnijih odluka je i izbor podne obloge.
Kvalitetan i estetski privlačan pod pruža osećaj udobnosti, pravi atmosferu i određuje imidž svakog prostora, ali prvenstveno ima funkciju privlačenja kupaca i klijenata. Usled velike frekvencije posetilaca u ovakvim objektima, pod u prodajnim objektima mora zadovoljiti i praktične zahteve poslovanja: otpornost, trajnost i isplativost, što podrazumeva lako održavanje.
Zato se kompanije kao što su Vulkan i Telenor, kao lideri u svojim branšama, odlučuju za neko od rešenja iz Tarkett bogate ponude.
Telenor Flagship prodavnica u centru Beograda
Redizajn Telenorove Flagship radnje u Knez Mihajlovoj ulici u Beogradu, kao jedne od najposećenijih, zahtevao je toplu atmosferu, ali i moderan i atraktivan dizajn koji reflektuje Telenorov osveženi vizuelni identitet i pažnju kupca usmerava na usluge.
Rešenje je pronađeno u luksuznim vinil pločama (LVT) iz Tarketta u dve kolekcije. Kolekcija sa efektom drveta i kamena ID Inspiration 55/70, dopunjena je belim dezenom kolekcije Tapiflex Living Plus u Esquisse White boji.
Duga eksploatacija i očuvan izgled
LVT predstavlja savremeni koncept modularnih podova, namenjenih stvaranju jedinstvenih enterijera u prodavnicama, ugostiteljskim objektima i kancelarijskim prostorima.
Zahvaljujući zaštitinom sloju otpornom na habanje, proizvod je dugotrajan uz očuvan kvalitet i izgled. Troškovi održavanja su minimalni, bez voskiranja i poliranja tokom čitavog veka trajanja.
Knjižare Vulkan
Prilikom otvaranja novih i redizajna starih knjižara, Vulkan je tragao za novim rešenjem za podove u skladu sa specifičnim zahtevima prostora i imidžom kompanije.
Kao jedna od najvećih i najbolje snabdevenih knjižara, morali su biti ispunjeni određeni uslovi. Prvenstveno kvalitet – podna obloga koja će izdržati ogroman broj posetilaca, ali i biti laka za održavanje. Drugi uslov bio je miran i sveden dizajn kao pozadina šarenilu koje stvaraju knjige, papirna galanterija, gift program i ostatak asortimana.
Sve što vam je potrebno: dobra knjiga i sigurno tlo pod nogama!
Novo rešenje je zahtevalo utisak očiglednog kvaliteta, neutralan ton i uspešno maskiranje manjih ogrebotina i zaprljanja, kao i stvaranje koncepta koji će u prvi plan staviti ponudu u knjižari.
Tarkettova komercijalna vinil kolekcija Prizma i dezen Stella 9 – tamno siva podloga sa vernom imitacijom čipsa i svetlucavih čestica, pokazao se kao idealan izbor.
Prizma je kompaktan pod sa specijalnom Extreme PUR zaštitom, koja omogućava sedam puta veću otpornost na utisnuća, ogrebotine i fleke od podova sa standardnim tretmanom, ne dozvoljavajući prodiranje prljavštine u materijal.
Praktičnost i povrat investicije
Površinski tretman savremenih vinila iz Tarketta drastično smanjuje troškove čišćenja i održavanja. Uz komercijalnu garanciju na deset godina, značajan faktor je i odličan odnos kvaliteta i cene ovog proizvoda, dok paleta boja omogućava jasno i precizno naglašavanje usluga i ponuda u svakom prodajnom objektu.
Tarkett je tu da ispuni zahteve klijenata za najvišim standardima poslovnog prostora, da upotpuni imidž vaše kompanije svojom ponudom i ekspertizom i tako vaše usluge približi svakom kupcu.