I zbog ovoga smo depresivni i manje produktivni

Nedavno američko istraživanje pokazalo je da nas loše i negativne jutarnje vesti čine depresivnijima i manje produktivnim, objavljeno je u časopisu Harvard Business Review.

Naučnici ističu da loše vesti koje čujemo ujutro potkopavaju naš radni elan, pa time i produktivnost na poslu.

Svuda smo izloženi vestima – na radiju, televiziji, u novinama, na društvenim mrežama. Vesti su velikim delom negativne, a samo nekoliko minuta negativnih vesti utiče na raspoloženje.

Naučnici su podelili 110 učesnika istraživanja u dve grupe: jedna je tri minute gledala negativne vesti pre 10 sati ujutro, a druga je tri minute gledala vesti usredsređene na nalaženje rešenja, kojima se stvara uverenje da je ponašanje važno.

Šest sati kasnije učesnici istraživanja ispunili su upitnike kako bi se videlo jesu li pod stresom. Test je pokazao da osobe izložene lošim vestima imaju 27 odsto veće izglede da će tokom dana biti deprimirane ili pod stresom.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE