
Kako humor može da vam poboljša karijeru i učini vas uspešnim
Korišćenje humora na poslu ima mnogo dobrih strana, a zagarantovaće vam prepoznatljivost. Količina šala koje ćete koristiti treba da bude u skladu sa poslovnom klimom mesta na kome radite. Dobra atmosfera podstiče inovacije koji dovode do veće produktivnosti.
Dobri motivacioni govornici često započinju besede šalama ili zanimljivim anegdotama. To rade kako bi dobili pažnju publike, popravili raspoloženje slušalaca i napravili dobru atmosferu kojim će motivisati druge da rade više i bolje.
Evo nekoliko saveta o inteligentnom humoru na poslu:
Ispitajte teren
Oprobajte se duhovitim komentarom ili vašom najpoznatijom šalom kada sledeći put budete imali priliku za to. Možda rizikujete da niko na to ne obrati pažnju ali postoji velika mogućnost da će vam neko odgovoriti na isti način kao i da ćete podstaći kreativnost u timu koji više neće biti toliko formalan i ljudi neće biti stranci jedni prema drugima.
Izgradite poverenje, drugarstvo i poštenje
Kada efikasno koristite humor pokazujete drugima da iza konvencionalne poslovne fasade postoji ljudsko biće. Menadžer koji ima sklonost da se našali stvara iskreno i otvoreno radno okruženje.
Podelite centar pažnje
Ne potencirajte previše svoje šale jer to može da deluje veoma neprimereno grabljenje pažnje. Cilj je produktivnost, a ne ’stand up’ šou.
Upravljajte svojim šefom
Ukoliko imate ’opasnog i teškog’ šefa ovo je veoma dobra tema za vas. Mnogi nisu svesni da lepa reč može zaista da otvori gvozdena vrata i da najozbiljniji šefovi mogu biti veoma zanimljivi ukoliko im priđete na pravi način. Potrebna je velika hrabrost za prvi korak ali humor vas može približiti nadređenom veoma lako.
Nemojte se šaliti na tuđ račun
Iako vam se nekada učini da bi šala na tuđ račun bila odlična zabava za ceo kolektiv, nemojte se šaliti na taj način kako ne biste ugrozili kolegijalne odnose.
Smanjite stres
Postarajte se da uvek vidite svetliju stranu kancelarije odnosno da opustite atmosferu i unesete mir. Svi žele da budu u društvu pozitivnih i optimističnih kolega.
Povećajte svoje šanse na razgovoru za posao
Na takvim dešavanjima treba da se postavite što profesionalnije ali blag osmeh nije na odmet. Studije pokazuju da će većina menadžera zaposliti osobu sa smislom za humor jer to pokazuje da je ta osoba u stanju da smiri situaciju, napravi dobru energiju u timu i smatra se da ima visok stepen emocionalne inteligencije. Korišćenje humora će definitivno mnogo doprineti vašem poslu i napredovanju u karijeri.
Foto: pixabay