Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kinezi po dijamante u inostranstvo

    Bogatiji Kinezi sve više dijamanata kupuju u inostranstvu, zbog strožih mera protiv luksuza u Kini, tvrde Tiffany's i De Beers.

    Prihod od luksuznog nakita trebao bi rasti po stopi od 8 odsto godišnje do 2018. godine, procenjuje Paul Gait, londonski analitičar Sanford C. Bernsteina.

    Kina je bila glavni pokretač potražnje u sektoru dijamanata, a prodaja bi treba biti udvostručena u idućoj deceniji, kažu podaci Bain&Co. Sada, međutim, Kinezi sve više kupuju u inostranstvu zbog strožih mera protiv luksuza u Kini.

    Kineske potrošačke navike se menjaju vrlo brzo. Putuju više i kupuju velike količine robe izvan Kine, kaže Bruce Cleaver, šesf strategije i korporativnog sektora u De Beersu.

    Kampanja protiv luksuza i antikorupcijske mere nisu zaustavile poklanjanje među spuružnicima, dodaje Cleaver. I neki drugi faktori su uticali na inostrane kupnje. Primera radi, slabiji evro pojeftinio je šoping u Parizu gde De Beers ima dve velike trgovine.

    Cene neobrađenih dijamanata u protekloj godini su pale 13 odsto. De Beers nije uspeo da proda 30 odsto dijamanata na aukciji u martu, kažu podaci Rapaporta. Proteklog meseca je smanjio svoju prognozu proizvodnje na 30-32 miliona karata (ranija prognoza predviđala je 34 miliona).

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE