
Prevoz za 30 dinara je samo – metafora
Beograđani ipak ne mogu da se nadaju jeftinijoj vožnji javnim gradskim prevozom, kaže gradski menadžer Goran Vesić, komentarišući da je izjava direktora GSP o cenama karata od 20 do 30 dinara bila metaforička.
Izjava direktora GSP Beograd Željka Milkovića, da bi cena karte mogla da bude 20 do 30 dinara, više je bila metaforička, rekao je juče gradski menadžer Goran Vesić.
Tek ukoliko bi se prihodi u prevozu povećali, biće realno razmišljati o tome da se cena vožnje značajno spusti, rekao je Vesić i obećao da će grad razmišljati o nižoj ceni karte.
Uprkos pozitivnim reakcijama Beograđana, koji su zdušno podržali makar jednomesečni eksperiment sa nižim cenama karata, realizacija je u sferi naučne fantastike.
Direktor je želeo da kaže da bi, kada bi svi plaćali kartu, one mogle da budu bitno jeftinije. Kada smo mi došli kao privremena uprava, više od 50 odsto građana nije plaćalo prevoz, danas je taj procenat nešto veći od 30 odsto, što je i dalje mnogo.
Novi tarifni sistem jeste doneo rezultate, ali oni još nisu dovoljni da bi GSP funkcionisao bez subvencija. Uočili smo mnogobrojne nedostatke, poput problema prigradskih opština gde stanovnici neopravdano plaćaju više cene karata.