Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Yahoo pretraživač raste na račun Googlea

    Google je prošle godine zabeležio oštar pad kad je reč o pretraživanju na internetu, ujedno i najlošiji rezultat još od 2009. godine, za šta je u velikoj meri zaslužan upravo Yahoo koji je u istom periodu ostvario rast.

    Kako piše Mashable, negativna statistika može se posmatrati kao nova šansa za poslovanje kompanije Yahoo koja će se gotovo sigurno odraziti na njenu budućnost.

    I dok je Google zabeležio pad od 2,1 odsto na području pretrage, Yahoo je imao rast od 1,8 procenata, te je udeo na tržištu ponovo povratio na dvocifreni postotak koji sada iznosi 10,4 odsto.

    Ipak, kada se u obzir uzme ukupna statistika, Google je ubedljivo na vrhu s udelom od tri četvrtine svih pretraga. Na drugom mestu je Microsoftov pretraživač Bing koji je vremenom uhvatio veliki zalet i sada ima 12,5 odsto udela, dok se odmah iza njega nalazi Yahoo sa najvećim rastom pretraživanja u poslednjem periodu.

    Jedan od razloga zbog kojih je Yahoo doživeo rast, jeste promena primarne pretrage na browseru Firefox, s kojom je kompanija sklopila partnerstvo.

    Povećanje pretraživanja znatno je uticalo na rast prihoda Yahooa koji se prethodnih godina suočio s ozbiljnim finansijskim problemima prouzrokovanim padom deonica. Kada su reklame u pitanju, Yahoo sada inkasira znatno više sredstava zahvaljujući povećanoj pretrazi.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE