
75 godina u našim domovima: Aparati uz koje su odrasle generacije
Neki uređaji nisu samo kućni aparati – oni su deo porodice. Gorenje je već 75 godina uz nas, uvek tu, tiho i pouzdano, u svakodnevnim ritualima koji čine život toplijim. Decenijama, milioni su odrasli uz njihove šporete, frižidere i veš mašine. Uz uređaje koji nisu menjani – jer nije ni bilo potrebe. Pouzdani, dugovečni, baš kao da su članovi našeg domaćinstva!
Danas, Gorenje nije samo lider među proizvođačima kućnih aparata – to je brend koji se voli. Brend koji vraća uspomene, ali i svakodnevicu čini jednostavnijom.
Od šporeta iz seoske radionice do svakog trećeg doma u regionu
Priča je počela davne 1950. godine, u malom slovenačkom selu Gorenje, gde su nastali prvi uređaji – najpre poljoprivredne mašine. Već 1958. izrađen je prvi šporet, onaj koji se “godinama nije isključivao”, jer se u njemu mesilo, kuvalo i peklo za celu porodicu.
Samo dve godine kasnije, Gorenje se seli u Velenje – mesto koje će postati dom fabrike i gde će Gorenje zauvek ostati simbol grada. Priključenjem Hisense grupi 2018. godine, otvorena su vrata novim tržištima i ubrzanom tehnološkom razvoju. Do danas, u Adria regionu svaki treći dom ima Gorenje uređaj. To se ne gradi reklamama – to se gradi poverenjem i preporukom samih korisnika.
Uređaji koji traju koliko i uspomene
Koliko puta ste čuli: “Ova veš mašina mi radi 20 godina, i dalje kao nova”? Gorenje uređaji su poznati po dugovečnosti, kao stari, dobri prijatelji koji nikad ne iznevere. Oni koji ne prave buku, ali uvek pomognu i završe posao.
Danas Gorenje donosi inovacije, ali sa istom onom idejom – da život učini jednostavnijim! Uređaji koji misle umesto vas: rerne, pametne ploče za kuvanje, tihe mašine koje štede vodu i struju prilikom pranja posuđa i veša. Sve to bez gubljenja osećaja doma.
Nenametljiv, ali dizajn koji se pamti
Još uvek se sećate onog šporeta iz detinjstva sa srebrnim prekidačima? Gorenje uređaji se pamte – ne samo po kvalitetu, već i po izgledu. Oni se ne trude da budu u trendu – oni ga stvaraju. U saradnji sa svetskim dizajnerima kao što su Pininfarina, Karim Rašid i Ora Ito, stvoren je stil koji odgovara svakom trendu.
Zato su Gorenje aparati više od uređaja, oni su deo enterijera, ali i deo sećanja. Red Dot, iF Design i druge nagrade to zvanično i potvrđuju.
Tehnologija koja zna kako živite
Danas Gorenje donosi pametnu kuću u kojoj uređaji komuniciraju, pamte vaše navike i rade bez previše pompe, ali pouzdano. ConnectLife platforma omogućava daljinsko upravljanje i personalizaciju, uz pomoć aplikacije i samo par klikova. Aplikacija koja radi za vas omogućava upravljanje uređajima putem telefona – od daljinskog uključivanja, preko nadzora, do korisnih saveta i recepata, bez obzira na to gde se nalazite u tom trenutku.
Jer, u pametnom domu, nema potrebe za komplikacijama. Tu su uređaji koji „osećaju“ da je subota dan za veliko spremanje, a petak za laganu večeru.
Neke rutine se ne menjaju
Gorenje ne gubi iz vida ono najvažnije – zajednicu. Zato ne pravi samo tehnologiju, već i osećaj sigurnosti. Dok budućnost nosi sve više pametnih funkcija, Gorenje ostaje brend koji zna da su toplina doma i zajednica važniji od bilo koje funkcije.
I zato ostaje uz sport, zajednicu i porodicu. Kao zvanični partner velikih sportskih događaja, poput EHF i UEFA takmičenja, kompanija Gorenje prisutna je i tamo gde se navija, gde se okuplja, gde se pobeđuje.
75 godina, i dalje zajedno, jer se poverenje ne kupuje, već stvara
Gorenje ne slavi samo svoj jubilej već – SLAVI SVE NAS! One koji su uz njega od prvog dana. One koji i dalje imaju stari šporet, koji i dalje peru veš u onoj prvoj mašini, i koji znaju: kada nešto radi nema potrebe da ga menjaš. Ali, kad dođe vreme da se nešto zameni – Gorenje je tu, da ponudi ono što nemaju drugi. Sjajne kućne aparate, prepoznatljivog dizajna i pouzdanih funkcija. Samo još modernije i pametnije…
Zajednički, Gorenje i potrošači nastavljaju da grade topliji dom i snažnije porodice i za generacije koje dolaze.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Gorenje