Društvena odgovornost pre svega

Svakodnevni problemi u poslovanju ne zaobilaze ni lidere na tržištu, kaže Predrag Amidžić, generalni direktor kompanije Pernod Ricard Srbija, ali ističe da su više nego zadovoljni poslovanjem u Srbiji.

Kada bi trebalo da izdvojite pet razloga koji su uticali na to da kompanija Pernod Ricard bude svetski ko-lider na tržištu žestokih alkoholnih pića i vina, šta bi to bilo?

Svakako bih izdvojio sledeće:

• Vrhunski proizvodi
• Direktna prisutnost na svim značajnijim tržištima u svetu
• Decentralizacija u poslovanju i nezavisnost u donošenju odluka
• Vrhunska marketinška egzekucija
• Ljudski potencijali

Da li ste zadovoljni poslovanjem u Srbiji i tržišnim učešćem?

Kompanija Pernod Ricard je dugi niz godina direktno prisutna u Srbiji sa dominantnim tržišnim učešćem. Naravno, kao lideri na ovom tržištu, i mi smo podložni uticaju globalne krize koja nije zaobišla ni Srbiju i, u nekim segmentima, ostavila i ostavlja duboke tragove. U celini gledano, više smo nego zadovoljni poslovanjem u Srbiji mada se suočavamo sa svakodnevnim problemima kao i ostatak tržišta, a to su: opšta nelikvidnost, pad konzumacije i nemogućnost reklamiranja naših alkoholnih proizvoda. 

Kompanija Pernod Ricard stavlja edukaciju o odgovornom konzumiranju alkohola u središte svog pristupa društveno odgovornom poslovanju. Koje ste sve aktivnosti preduzeli u predhodnom periodu?

Kompanija Pernod Ricard je na tržištu Srbije već godinama aktivna na polju promocije odgovorne konzumacije alkohola, sa posebnim akcentom na borbu protiv vožnje pod dejstvom alkohola.

Jedna od najpoznatijih aktivnosti u okviru Pernod Ricard grupe je Dan Odgovornosti, dan kada svih 19.000 zaposlenih, u više od 80 zemalja širom sveta, aktivno radi na primeni praktičnih mera za borbu protiv neprimerene ili prekomerne konzumacije alkohola. Ove godine, na dan obeležavanja četvrtog Dana odgovornosti, Pernod Ricard Srbija uručila je donaciju saobraćajnoj policiji, u vidu radne opreme za moto patrole: 5 profesionalnih alkotestera i 5 kaciga. Drago nam je da smo na ovaj način dali i konkretan doprinos borbi protiv vožnje pod dejstvom alkohola.

Pernod Ricard je pionir u digitalnom razvoju svojih brendova. Lansirali ste aplikaciju ‘Wise drinking’, koja podiže svest o važnosti odgovornog konzumiranja alkohola.

Ove godine kompanija Pernod Ricard lansirala je ‘Wise Drinking’ aplikaciju, besplatnu aplikaciju za mobilne telefone koja edukuje potrošače o odgovornom konzumiranju alkohola. Zahvaljujući Wise Drinking aplikaciji koja je dostupna na 37 različitih jezika za iPhone i Android, korisnici imaju mogućnost da izračunaju broj alkoholnih jedinica koje su konzumirali. Aplikacija uzima u obzir vrstu pića koju konzumirate (vino, žestoka pića i ostalo), procenat alkohola koji sadrži kao i težinu i pol korisnika. Uz pomoć sistema geo-lokalizacije aplikacija se prilagođava važećem lokalnom zakonu i informiše korisnika o najbližem prikladnom prevoznom sredstvu.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE