
AXA najbolji `zeleni` brend u osiguranju
Brend AXA Grupe, vodeće svetske osiguravajuće kompanije koja u Srbiji posluje preko AXA Osiguranja, proglašen je za najbolji globalni brend u osiguranju koji brine o očuvanju životne sredine.
U godišnjem izveštaju „Najbolji globalni zeleni brendovi 2014“ (Best Global Green Brands 2014), koji je tradicionalno objavila organizacija „Interbrend“ (Interbrand), AXA je četvrtu godinu uzastopno plasirana među 50 globalnih lidera koji brinu o ekologiju i doprinose očuvanju čovekove okoline. AXA je jedina kompanija na svetu iz osiguravajuće industrije i finansijskih usluga uopšte, koja se nalazi na ovoj prestižnoj listi.
U rangiranju kompanija „Interbrend“ polazi od toga koliko one u svakodnevnim poslovnim aktivnostima vodi računa o očuvanju životne sredine, šta sve preduzimaju i kako doprinose rešavanju ekoloških problema i podizanju svesti o njima i na koji način ih zajednica u kojoj posluju doživljava kao „zeleni“ brend.
Za visoko pozicioniranje brenda AXA Grupe, važne su brojne aktivnosti koje je kompanija preduzela u razumevanju i borbi protiv globalnih klimatskih promena. AXA je osnovala naučni fond koji se bavi istraživanjima klimatskih promena, a u saradnji sa nevladinom organizacijom „Care“ konstantno se pruža pomoć najugroženijim stanovnicima planete u prevazilaženju opasnosti koje donose klimatske promene.
Pored toga, AXA Grupa je uspela da smanji direktan negativni uticaj na životnu sredinu kroz smanjenje potrošnje energije za 16 odst u poslednjih pet godina i redukciju trošenja vode za 4 odsto u istom periodu. Vidan je napredak u upravljanju otpadom, a samo u prethodnoj godini čak 51 odsto kertridža je reciklirano na nivou cele kompanije.