
Insignia osvaja Evropu
U prva četiri meseca Opel insignia je bila „broj jedan“ u svom segmentu u Britaniji, Španiji i Holandiji, dok je na tržištima Belgije, Italije, Austrije, Švajcarske i Norveške bila drugoplasirana.
Kompaniji Opel je za nešto više od pola godine stiglo 100.00 narudžbi za novi model Insignia, saopšteno je iz te kompanije.
Od premijere na Sajmu automobila u Frankfurtu i lansiranja na tržište prošle jeseni, narudžbine za novu generaciju ovog modela srednje veličine sustižu jedna drugu.
U prva četiri meseca ove godine Insignija je bila „broj jedan“ u svom segmentu u Velikoj Britaniji, Španiji i Holandiji, dok je, na primer, na tržištima Belgije, Italije, Austrije, Švajcarske i Norveške bila drugoplasirana po tražnji.
U Nemačkoj takođe zauzima drugo mesto u svom segmentu među velikim proizvođačima, sa impresivnom stopom rasta od 46 procenata u poređenju sa istim periodom prošle godine.
Više od 600.000 automobila prve generacije Insignije, koja je sakupila više od 50 nacionalnih i međunarodnih nagrada za tehnologiju i dizajn, prodato je otkako je ovaj model lansiran krajem 2008. godine.
Foto: Facebook