Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Regionalni lideri u transportu i logistici

    Dodelom 10 priznanja kompanijama, institucijama i pojedincima u oblasti transporta i logistike, završena je Biznis konferencija "Transport i logistika Jugoistočne Evrope i Dunavskog regiona – TIL 2014".

    Kako je navedeno u obrazloženju žirija, nagrađeni su pokazali kontinuirani pozitivan razvoj, visok stepen tržišne prepoznatljivosti, uticaj i izuzetan doprinos unapređenju konkurentnosti u toj oblasti u regionu.

    Priznanje "Brend lider 2014" za najboljeg logističkog provajdera dobila je Milšped Grupa, a za najboljeg lučkog operatera i provajdera logističkih solucija u oblasti pretovara tereta i skladištenja Luka Kopar.

    Agent Plus iz Beograda nagrađen je kao najbolje tržišno prozicionirana pomorsko-rečna agencija, a GebrUder Weiss kao najbolje tržišno pozicioniran korporativni brend u kategoriji međunarodnog transporta.

    Ad Pirot proglašeno je za najbolji tržišno pozicioniran industrijski logistički centar u regionu, dok je odsek za logistiku Saobraćajnog fakulteta u Beogradu nagrađen za izuzetan doprinos u obrazovanju, popularizaciji i razvoju u oblasti logistike u Srbiji.

    Nagrađeni su i Cycle kao lider u razvoju softverskih rešenja u oblasti transporta i logistike, a Ralu logistika kao najbolje tržišno pozicioniran korporativni brend u oblasti inegrisanih logističkih usluga.

    Poslovni sistem Auto-moto savez Srbije proglašen je za lidera u oblasti elektronske naplate putarine u regionu, a urednik emisije SAT Mirko Alvirović nagrađen je za izuzetan lični doprinos u edukaciji i podsticanju bezbednosti u saobraćaju.

    Državni sekretar Ministarstva saobraćaja Miodrag Poledica, u završnoj reči na konferenciji ocenio je da je razvoj logistike i transporta u regionu jedino moguć uz strateški pristup i artikulisanje zajedničkih interesa više zemalja, a ukoliko je moguće i celog regiona.

    On je ukazao da Dunavski i region Jugoistočne Evrope egzistira u širem kontekstu i okruženju, jer sva roba dolazi i odlazi preko velikih luka koje se nalaze oko našeg regiona.

    Poledica je precizirao da se radi o crnomorskim lukama (Konstanca, Burgas i Varna), jadranskim lukama (Bar, Kopar, Rijeka i Trst) i nemačkim i holandskim lukama na severu (Hamburg, Roterdam), napominjući da drumska i železnička infrastruktura u regionu nisu razvijene na adekvatan način, što koči razvoj luka.

    Prema njegovim rečima, kroz Dunavsku strategiju lansirana je ideja o radu na strategiji intermodalnog transporta za Dunavski region, koju je, kako je dodao, EU za sada prihvatila.

    Poledica je istakao da su potrebne značajne investicije, a da nijedna pojedinačna zemlja, od 14 država regiona, nema finansijsku snagu da podrži razvoj tih projekata, zbog čega je neophodna njihova međusobna saradnja.

    Na konferenciji su učestvovali predstavnici oko 130 kompanija iz oblasti transporta i logistike, a njih oko 100 je zakazalo direktne sastanke i poslovne razgovore.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE