Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta nam Facebook sprema u 2014.?

    Facebook je bio u fokusu javnosti cele ove godine, a iduća bi trebala biti još zanimljivija. Portal Businessinsider navodi nekoliko stvari koje bi mogle obeležiti poslovanje Facebooka u 2014. godini.

    Facebook ne želi biti platforma za tinejdžere

    Zbog etikete su se odlučili da ubuduće funkcionišu poput Googlea, odnosno kao platforma koja povezuje ljude kada im je to potrebno. Takođe je istraživanjem dokazano da Facebook sve manje koriste tinejdžeri, a sve više korisnici zrelije dobi.

    Nove akvizicije

    Facebook pokušava preuzeti nove servise, kako bi bio kompetitivan na tržištu. Tokom 2013. je hteo kupiti aplikaciju Snapchat, ali bez uspeha.

    Poigravanje s veštačkom inteligencijom

    Ovo je trenutno jedan od najmanje jasnih aspekata Facebookove poslovne strategije. Facebook izgleda ne želi samo da služi za razmenjivanje sadržaja, već planira razviti i softver koji bi mogao odgovarati na glasovne upite korisnika. Nešto poput onih kompjutera u Zvezdanih stazama.

    Servis za kratke poruke

    Facebook zaostaje kao mobilni servis za razmenu kratkih poruka u poređenju sa WhatsAppom ili sličnim aplikacijama. Facebook Messenger je sam po sebi dobra aplikacija, ali ko je zapravo koristi? Stoga i ne čudi što Zuckerbergova kompanija želi Snapchat.

    Popravljanje 'news feeda'

    'News feed' Facebooka trenutno nudi korisniku veliku količinu informacija, što je već postalo popriličan problem. Kompanija je već postala ozloglašena konstantnim promenama algoritama, u kojima često bivaju povređeni brendovi koji imaju svoje 'fan stranice'. Iduće godine bi na news feedu moglo biti još više vesti i linkova nauštrb 'zabavnog' sadržaja, jer Facebook zaoštrava bitku na tom polju s Twitterom.

    Pridobijanje udela od televizijskih reklama

    Facebook će početkom 2014. godine početi puštati video-oglase na 'news feedu' koji će se automatski reprodukovati i očekuje kako će njima doseći  publiku veću od one televizijske. Međutim, pitanje je kakva će biti reakcija korisnika?

    Novi korisnici

    Facebook ima više od milijardu korisnika. Međutim, ima još mnogo područja na svetu u kojima ga ljudi još uvek ne koriste i tu leži velik potencijal.

    Povećanje vrednosti deonica

    Cena deonice Facebooka trenutno se kreće oko nivoa od 55 dolara. Međutim, ulagači je žele videti na vrednosti iznad 60 dolara, a sve će na kraju zavisiti od finansijskih rezultata kompanije i ostvarenju ambicioznih planova.

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE