Posle 16 meseci rada: OI 2016. dobile svoj dizajn

Iako će startovati za nešto manje od tri godine, pripreme za Olimpijske igre 2016. u Rio de Janeiro-u traju uveliko što se pre svih odnosi na dizajnerski tim. Nedavno su javnosti prikazana idejna rešenja za vizuelni identitet celog događaja i, sudeći po reakcijama publike, za svaku su pohvalu.

Prvi put, od kada postoje OI, svaki sport je tipografski prikazan zasebno i to figurom sportiste u obliku slova iz naziva sporta kojim se bavi. Ovaj ’šljunkoviti’ imidž će biti osnova vizuelnog identiteta OI 2016. i na njemu je rađeno 16 meseci (od toga se pet meseci čekala dozvola od 42 internacionalne federacije). Tako će naredne Igre predstavljati 64 piktograma, 41 olimpijska i 23 paraolimpijska.

Kako je krenulo sa novitetima u organizaciji najvećeg svetskog događaja (prvi put u Južnoj Americi i prvi put su vizuelno predstavljeni svi sportovi), moguće je da će ove OI premašiti prethodnih 30. Na to pre svega ukazuje neizmerna radost, ponos i elan Brazilaca još od prvog dana kada su saznali da će biti domaćini kao i reči tadašnjeg predsednika Da Silve: „Ovo je veliki dan za Rio, moju zemlju, Južnu Ameriku, ali i ceo olimpijski pokret!“

Foto: designboom

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE