Direktor Coca-Cola u Srbiji: Veći nameti ne pomažu ekonomiji

Generalni direktor kompanije Coca-Cola u Srbiji, Ramon Weidinger, u razgovoru za Blic otkriva da proizvođači u Srbiji danas nose najveći teret ekonomske krize i da država ne treba dodatnim obavezama i nametima da opterećuje proizvođače koji već donose prihod.

Kako bi se pomoglo kompanijama u krizi, kao jedno od rešenja pominje se dodatno opterećivanje uspešnih kompanija, a Ramon Weidinger kaže da to nije dobra ideja, jer kriza ostavlja trag na poslovanje svih proizvođača.

„Očekivati od onih koji uprkos svim teškoćama pozitivno posluju da pomažu onima koji su u krizi nije produktivno i ne rešava problem“, kaže Weidinger.

On navodi da je u njihovom sistemu zaposleno 1.300 ljudi, a da svako radno mesto indirektno utiče na posao još 13 ljudi. Preciznije, od sistema Coca Cola u Srbiji živi 18.500 ljudi i njihovih porodica, i svakim dodatnim opterećenjem ugrožava se njihova egzistencija.

Prema studiji koju su napravili, kako bi predstavili uticaj svog poslovanja na privredu zemlje, pokazali su da kad bi se proizvodi Coca-Cola uvozili samo u Srbiju, ekonomija bi trpela gubitak od 51 milion evra.

Weidinger kao predlog za ozdravljenje sistema, kaže da je neophodan regulatoran okvir i zakoni koji su precizni kako zbog njihove nedorečenosti ne bi nastajali problemi u poslovanju. „Naša kompanija recimo ima problema sa pravnim uređenjem zemljišta, a razlog tome je komplikovana i nejasna procedura, kaže direktor Coca-Cola za Blic  i dodaje da je još gore kada imamo zakon koji se ne sprovodi, kao što je slučaj sa Pravilnikom o deklarisanju, označavanju i reklamiranju hrane. 

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE