
Kako je jedna žena preokrenula stvari u Yahoo-u
S Marissom Mayer na čelu, od jula prošle godine internet kompanija Yahoo doživljava pravi preporod.
Na nedavno održanoj konferenciji u San Franciscu saopšteno je da je kompanija zabeležila 20-odstotni porast mesečno aktivnih korisnika, prešavši ukupni broj od 800 miliona. Najbolje u tim novostima je, kako piše Tportal, to što se u iznosu ne računaju posetioci nedavno kupljenog servisa Tumblr.
Najveći porast je zabeležen u osnovnim proizvodima i uslugama kompanije, web pretraživaču i mail uslugama. Saopšteno je i da 350 miliona mesečno aktivnih korisnika stiže s mobilnih uređaja, zbog čega je Mayer odlučila strukturu kompanije usmeriti i u tom pravcu, čemu svedoči deseterostruko povećanje mobilnog tima otkako je ona preuzela čelno mesto kompanije.
Značajan podatak je i da su Yahoo stranice prestigle Googleove po poseti ovog leta u SAD-u. Dok je Google privukao 192.3 miliona jedinstvenih poseta, Yahoo adrese su privukle čak 196.6 miliona.
U razdoblju restrukturiranja kompanije i akvizicija (IQ Engines, Summly…) koje bi trebale pozicionirati Yahoo u još konkurentnije vode, kompanija je u više navrata nadogradila već postojeće usluge (npr. Flickr) kojima raspolažu, ali i osvežila brend novim logotipom. Osim toga, osvežene su i mobilne aplikacije za vodeće platforme, a po svemu sudeći, sprema se još mnogo toga.
Foto: Beta/AP