Novi trend: Kupio promovisani tweet kako bi blatio kompaniju
Korisnik Twittera Hasan Syed odlučio je da se osveti British Airwaysu tako što će kupiti takozvani promovisani tweet, odnosno tweet koji se poput reklame pojavljuje korisnicima koji vas ne prate, te da se u njemu požali zato što se njegovom ocu zagubio prtljag.
Syed, koji na Twitteru koristi račun @HVSVN, rekao je za Mashable da je tweet kupio za tržište grada Njujorka i za Ujedinjeno Kraljevstvo. To je učinio preko samoposlužne oglasne platforme. Nije želeo da kaže koliko je tweet koštao. Na Tweet je odgovorila i sama kompanija tražeći od Syeda da im pošalje privatnu poruku.
Ova priča toliko se raširila Twitterom, da je Syed danas objavio i svoju pobedu.
Tweet je primetio i Marty St. George, koji rukovodi marketingom u avio-kompaniji JetBlue Airways i koji je sve to komentirao, također na Twitteru. „Zanimljivo: ljutita mušterija kupuje promovirani tweet kako bi kritizirao tvrtku s kojom je imao loše iskustvo. Pa i to je novi trend!“
Inače, Syed nije jedina ljutita mušterija koja se okomila na avio-kompaniju preko društvenih mreža. Godine 2009. Dave Carrol i njegov bend, Sons of Maxwell, napao je United Airlines svojim videom „United Breaks Guitars“ (United lomi gitare), koji je postao internet hit. U njemu je opisano kako United nije isplatio odštetu Carrollu nakon što mu je tokom transporta 2008. polomljena gitara.