Udžbenici za osnovnu školu na kioscima Centro štampe

Kompanija Centro Štampa Holding pokrenula je, u saradnji sa Zavodom za udžbenike, novu i inventivnu kampanju za prodaju školskih udžbenika od V-VIII razreda osnovne škole na kioscima Moj Kiosk Štampa i Futura Plus.

Kampanja je lansirana sa fokusom na unutrašnjost Srbije, kroz prodajne lance Moj Kiosk i Futura Plus, kako bi udžbenici bili što dostupniji svim đacima i kako bi ih učinili što pristupačnijim svim zainteresovanim roditeljima i građanima. Obezbeđujući po prvi put u našoj zemlji mogućnost da se udžbenici poruče na kioscima kroz jednostavan i pouzdan mehanizam, brzo, bez čekanja i gužve, sa isporukom u roku od 48 sati, kupovina udžbenika je dostupna na preko 700 objekata u 200 gradova širom zemlje, uz kvalitetan nastavni program Zavoda za udžbenike.

„Pokušali smo da obezbedimo što lakšu i brzu dostupnost udžbenika krajnjim korisnicima, đacima i roditeljima, i da iskoristimo prednosti naše maloprodajne mreže, prisutne u gotovo svakom gradu u Srbiji, sa namerom da roditelje lišimo nepotrebnih gužvi, redova i čekanja i dodatnih troskova transporta, da bi kupili udžbenike. Početni interes i rezultati su ohrabrujući i potvrđuju procenu da naša maloprodajna mreža nudi niz mogućnosti potrošačima. Nastojaćemo da u narednom periodu budemo što inovativniji i da našim aktivnostima obezbedimo uvek nešto novo, raznovrsno i zanimljivo“ – izjavila je Olivera Papić, direktorka marketinga Centro Štampa Holdinga.

Akcija prodaje školskih udžbenika je počela polovinom avgusta i traje tokom septembra meseca ove godine.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE