Da li je svet poludeo, pa miriše na keš i na još po nešto?

Pre nešto manje od dve godine potpredsednik kompanije Microsoft Patrick McaCarthy napravio je kratak izlet u modne vode – na tržište je izbacio parfem Money koji miriše na keš i koji novac privlači. Ceo ovaj kozmetički pokušaj objasnio je ovako:
„Prvo, mislim da je svako ko na sebi ima ovakav miris pun samopouzdanja. Kada i sebi i drugima mirišite na novac, novac i privlačite i više ste motivisani da ga zaradite. Keš ima specifičnu mirisnu notu, a još kada se kombinuje sa mirisima amazonske vegetacije i goriva za avione, dobija se parfem koji je bez sumnje bogataški!“.

Kad su već parfemi tema (a tržište je preplavljeno mirisima koji liče jedan na drugi), koje su to bočice koje u sebi kriju mirise koji takođe privlače bogatstvo i novac? Šta to milioneri vole da prskaju po svojoj koži?

Miris viskija je obavezan.

Miris duvana (uglavnom voli starija generacija).

Miris slanine.

Miris sušija.

Miris automobilskih guma.

Miris grmljavine.

Miris knjiga i biblioteke.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE