Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Raste potrošačko poverenje u Nemačkoj, ali i celoj evrozoni

    Potrošačko poverenje u Nemačkoj nastavilo je da raste u julu, uz veća očekivanja u vezi sa ekonomskim rastom i platama, pokazuju istraživanja, a poslednji podaci najavljuju oporavak cele evrozone.

    Izgledi stabilnog tržišta rada i umerena inflacija ponovo su podstakli optimizam u julu, navedeno je u saopštenju istraživačkog instituta GfK, koji je sproveo ovu anketu zasnovanu na odgovorima oko 2.000 domaćinstava.

    U međuvremenu, spremnost potrošača da troše je dostigla jednoipogodišnji maksimum, dok su očekivanja potrošača u pogledu rasta najveće evropske ekonomije samo blago iznad proseka, dodaje se u saopštenju.

    Kako navodi GfK, tekući problemi u susednim zemljama evrozone i usporen rast kineske ekonomije, mogli bi da nanesu štetu nemačkom izvozu.

    Nemačka je jedina zemlja u Evropi, u kojoj je stopa nezaposlenosti znatno pala u odnosu na period pre izbijanja krize, dodaje se u saopštenju.

    Evropska komisija:  Poslovno i potrošačko poverenje u evrozoni ponovo je poraslo u julu.

    Indeks ekonomskog poverenja, koji izračunava EK, porastao je u evrozoni u julu za 1,2 poena na 92,5 poena, a u čitavoj Evropskoj uniji za 2,4 poena na 95 poena.

    Time je nastavljen trend rasta poverenja započet u maju, i reč je o najboljim rezultatima tokom poslednjih više od godinu dana.

    Rastu indeksa u evrozoni doprinelo je veće poverenje među potrošačima i rukovodiocima u industriji, uslužnom sektoru i maloprodaji.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE