Biznis bez cenovnika: Kako je to osmislio Jon Bon Jovi?

Ideja o kojoj u poslednje vreme bruji svet poznatih i manje poznatih javnih ličnosti i poslovnih ljudi je Soul Kitchen. U vlasništvu frontmena grupe Jon Bon Jovi (The JBJ Soul Foundation) ideja restorana Soul Kitchen je da posluži zdravu i ukusnu i, ako je moguće, organsku hranu. Ništa novo u svetu restorana i nije prvi put da jedna planetarrna zvezda postane ugostitelj. Ne dešava se ni prvi put da jedan restoran ima svoju baštu iz koje povrće i voće koristi za ukusna jela. Ali, Soul Kitchen ima nešto što drugi restorani nemaju.

Prvo, nema cenovnik. Kada pojedete svoj obrok, plaćate koliko možete i želite. Ovim ćete isplatiti svoju hranu, ali ćete ostatkom novca omogućiti i drugima da ručaju ili večeraju u restoranu. Soul Kitchen matematika kaže da je 10 dolara iznos kojim će svako isplatiti ono što je pojeo.

Ovde nema rezervacije i može vam se desiti da, ukoliko ste sami, sedite za stolom sa nekim koga prvi put vidite. Soul Kitchen ovako inicira druženje i upoznavanje što je u savremenom svetu postalo retkost.

Nemate novac ili biste da priredite sebi novo iskustvo, svoj ćete obrok u ovom restoranu zaraditi volontirajući bar sat vremena. Svakom je restoranu u svakom trenutku dobrodošla pomoć.

Redovni gosti su poslovni ljudi sa željom da se uvere u život jedne neobične poslovne ideje, ali i da pojedu više nego ukusan obrok. Jedan od komentara u knjizi utisaka rekao je sve – Odlična ideja i odlična hrana.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE