Stejt department kupovao fanove na Facebook-u?
Američki Stejt department prihvatio je mogućnost koju pružaju društveni mediji, ali još uvek razvija smernice kako bi mogao da iskoristi mreže poput Facebook-a i Twitter-a. Tako se nedavno našao i pod kritikama jer je za dve reklamne kampanje na najvećoj društvenoj mreži sveta potrošeno preko pola miliona dolara i to u vreme oštrih mera štednje.
Izveštaj kancelarijegeneralnog inspektora aludira je da je tokom 2011. i 2012. godine potrošeno 630.000 dolara za kupovinu fanova.
Pročitajte i >>> Da li se isplati kupovati fanove na društvenim mrežama?
Naime, iako je svaka od četiri stranice koje vodi Međunarodni biro informativnih programa uspela da privuče oko 2,5 miliona fanova do sredine marta, samo dva odsto njih bilo je aktivno i uključivalo se u postove objavljene na ovim stranama. Većina postova imala je manje od 100 komentara ili ’share’-ova, dok su najpopularniji imali svega nekolko stotina.
Portparolka Stejt departmenta Jen Psaki istakla je da je ovaj izveštaj shvaćen ozbiljno i da će većina preporuka biti implementirana početkom fiskalne 2014. godine u oktobru.
„Online oglašavanje sada je značajno smanjeno na 2.500 dolara mesečno i još uvek nam omogućava da dopremo do osoba koje žive u inostranstvu“, kaže Psaki.