Kako održavati kompanijsku LinkedIn stranicu?
Na pitanje kako voditi zvaničnu stranicu kompanije na profesionalnoj društvenoj mreži LinkedIn, najbolji odgovor su saveti onih kompanija čiji su zvanični profili proglašeni za najbolje tokom prošle godine.
Kompanija Adobe predlaže da obezbedite više varijanti fotografija na naslovnoj strani (’cover’ fotografija) kako bi predstavili opseg vaših poslovnih prioriteta, proizvoda, kampanja ili dešavanja.
Napravite banere koji oslikavaju živu prirodu vašeg posla i korporativne kulture, poručuju iz kompanije Aurecon.
Odeljak ’Section & Services’ nikad ne ostavljajte prazan, bez obzira na delatnost vaše kompanije, upozorava kompanija Magna Powertrain.
HubSpot savetuje da ne budete stidljivi, već da tražite preporuke vaših proizvoda i usluga.
Pre nego što nešto objavite zapitajte sebe da li bi voleli da vidite takvu priču i da li zaista želite da je podelite sa ljudima u vašoj mreži, poručuje CNBC.
Preporuka kompanije Xactly Corporation je da objavljujte više sadržaja koji će zainteresovati ljude koji vas prate na LinkedInu, a ne postove koji govore o tome koliko je vaša kompanija sjajna.
Kako biste predstavili suštinu svoje kompanije postujte fotografije i sadržaj sa svih važnih događaja, kažu u kompaniji HireVue.
Iz kompanije The IT Media Group kažu da je najbolje da podstaknete zaposlene da ’lajkuju’ i podele svaki novi post, pomoćiće vam u proširenju baze ljudi koji vas prate.
Preporuka kompanije Walt Disney je da pokušate da doprete do ljudi koji vas prate bar jednom dnevno, ako ne i češće.
Obratite pažnju na ono što vam poručuje publika, savet je kompanije Pacific Dental Services. Pogledajte analitiku strane, pročitajte komentare.