Delhaize: Fer konkurencija u Srbiji je dobrodošla
Za kompaniju Delhaize konkurentni su dobrodošli na tržište Srbije, samo ukoliko igraju po pravilima fer poslovanja, kaže David Vander Šuren COO Delhiaze Evrope za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru za BizLife komentarišući moguću kupovinu Mercatora od strane Agrokora.
Srpski mediji su u poslednje vreme puno pisali o ovoj akviziciji Agrokora i njenom uticaju na domaće tržište, a i iz državnim ministarstava se sve više čuju pozivi i ostalim trgovinskim lancima da počnu poslovanje u Srbiji. Među onima koje se najviše pominju su Lidl i Carrefour.
“Ove kompanije su Delhaize-u poznate kao i druge kompanije o čijim se dolascima govori, a nama je jedino važno da naši konkurenti, kao i mi, igraju po pravilima fer poslovanja. Svu konkurenciju poštujemo”
Šuren navodi i da je briga o potrošačima na prvom mestu za ovu kompaniju, i da je to polje na kome će se oni boriti za pobedu.
“Kompanija Delhaize Srbija u ovom trenutku ima više od 360 objekata u Srbiji, pa smo samim tim svakodnevno pred izazovom da budemo još bolji i nadmašimo sebe. Potrošači su ti koji donose konačnu odluku i svojim izborom raspoređuju odnos snaga na tržištu, tako da ćemo se i ubuduće prvenstveno baviti njima.”