
Ipak ima onih koji bi platili 1.000 dolara za tvit
Neobična ideja o marketing savetu u tvitu za 1.000 dolara, o kojoj smo pisali juče, našla je već prvog klijenta i to u roku od 24 sata od lansiranja, saopštila je World’s Fastest Agency na svom Twitter nalogu.
Sudeći prema komentarima na mikroblog servisu drugačiji koncept naišao je na odobravanje, ali i postavljanje mnogih pitanja. Od toga u čemu je prednost odgovora putem direktne poruke na Twitteru umesto mejla, kao i da li savet podrazumeva linkovane vizuale.
Agencija je navela da im je u roku od prva 24 časa stiglo preko 700 mejlova. Ova informacija navela je pojedine da zapitaju kako će agencija ispuniti svoj model poslovanja u vidu pružanja odgovora u roku od 24 časa nakon prijema zahteva. Pitanje dobija još više na značaju s obzirom da agencija nije fokusirana samo na američko, već globalno tržište, a kvalitetna kampanja mora da obuhvati i specifičnosti svakog tržišta posebno.
Ipak, World's Fastest Agency kaže da klijenti neće plaćati 1.000 dolara za savet od 140 karaktera, već za 15 godina profesionalnog iskustva, strasti, predanosti i mašte.