Pepsi za četiri godine ostao bez 29 brend menadžera

Globalni marketing direktor Pepsija, Salman Amin, napustio je kompaniju. Ovo svakako ne bi bila vest koja zavređuje previše pažnje da Amin nije 29. brend menadžer koji je od 2008. godine napustio Pepsi.

Kompanija nakon niza neuspeha pokušava da se vrati na pravi kolosek. Budžet za marketing povećan je za 600 miliona dolara, ali se čini da uspeh izostaje.  Tokom protekle godine zabeležen je pad profita od 10 odsto, odnosno prodaja je donela prihod od 2,9 milijardi, što je milijardu dolara manje ostvarenih u prodaji u odnosu na 2011. godinu.

Planirano je ponovno lansiranje reklama za Diet Pepsi za koje je angažovana glumica Sofija Vergara. No, današnje tržište retko da prašta greške, a Pepsi je načinio veliku. Iako se radi o jednom od najvećih brendova na svetu to ne znači da reklama nije potrbna. Pepsi je od 2008. do 2010. godine na reklamiranje napitka bez šećera potrošio svega pola miliona dolara. Za ove tri godine kompanija kao da ni jednom nije podsetila potrošače na ovaj svoj proizvod, a uloženi novac nije doneo prihode. 

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE