Srbija interesantna destinacija velikim hotelijerima
Predstavnici međunarodnih hotelskih lanaca ocenili su na Adria Hotel Forumu u Zagrebu da je Srbija privlačna destinacija za nove investicije.
Prednost Srbije u odnosu na Hrvatsku, prema oceni potpredsednik kompanije Interkontinental Pitera Vermera, je razvijen segment poslovnog turizma i manje centralizovanost.
Beograd se orijentisao na biznis, dok Zagreb više naginje odmorišnom turizmu i to je razlog zbog kojeg smo se orijentisali na to tržište, istako je Vermer koji je inače zadužen za razvoj u zemljama Beneluksa i istočne Evrope.
I Zagreb i Beograd su ranije imali po jedan hotel pod brendom Interkontinentala, ali su oba izgubila licencu. Hotel u hrvatskoj prestonici u međuvremenu je postao deo Starvudovog lanca Vestin, dok se beogradski hotel trenutno renovira i od naredne godine poslovaće pod Interkontinentalovim brendom Crown plaza.
Vermer je najavio da će Interkontinental, inače najveći hotelski operater na svetu, u narednom periodu u Srbiji otvoriti četiri do pet novih hotela sa 900 soba.
U toku prošle godine austrijski Falkenstainer otvorio je hotel na Novom Beogradu i preuzeo hotel na Staroj planini, dok je potpuno renovirani beogradski Metropol postao je deo Starvudove Luksuzne kolekcije.
U glavnom gradu Srbije u toku je izgradnja hotela Radison u Bulevaru vojvode Mišića, a uskoro se očekuje i početak renoviranja zgrade Jugodrva u Vasinoj u kojoj bi početkom 2014. trebalo da počne da radi Meriott Courtyard hotel.
Tokom godine se, prema ranijim najavama, očekuje i otvaranje Holiday Inn-a u Novom Sadu.