Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Peglane kobasice – promocija Pirota

    Cilj promocije specijaliteta peglane kobasice promocija je Pirota, kao grada s najviše istorijskih i geografskih brendova u Srbiji, izjavio je Momčilo Đurđić, autor projekta kojim se kroz razne manifestacije popularizuje pirotska peglana kobasica.

    „Desetine, a možda već i stotine porodica onih koji su ostali bez posla, polako počinju da organizuju svoju egistenciju oko proizvodnje peglane kobasice. Dugoročno, ako država i grad strateški podrže ovu porodičnu industriju, ima nade i da se Stara planina opet zabeli i prošara stadima koza, ovaca, goveda, pa i magaraca“, rekao je agenciji Beta Đurđić, uoči februarske godišnje promocije pirotskog specijaliteta.

    On je ovaj lokalni specijalitet opisao kao „delikatesan i skup proizvod s bezbroj sjajnih svojstava“, a koji je godinama više sakrivan nego pokazivan.

    „Treba ga ponosno staviti pred što više ljudi, upakovati i objasniti. Istina o peglanoj kobasici je mnogo – da sa ćilimom i kačkavaljem čini ‘sveto trojstvo’ pirotskog podneblja. Da je ekološki proizvod pošto se ne dimi nego suši, da ne sadrži svinjsko meso, što ga čini prihvatljivim za izbirljiva i bogata tršišta Bliskog istoka, da nije predjelo nego dezert koji se služi uz vino, da zbog zrelog mesa koja ga čine zrači snagom afrodizijaka“, rekao je Đurđić.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE