Foodland otvorio novu fabriku

Kompanija Foodland, jedan od pionira u proizvodnji zdrave i organske hrane kod nas, danas je otvorila novu fabriku u mestu Igroš kod Brusa. Fabriku, koja je rezultat domaće grinfild investicije vredne 3,5 miliona evra, u rad su svečano pustili ministarka regionalnog razvoja i lokalne samouprave Verica Kalanović i ministar spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija Rasim Ljajić.

Novi proizvodni kapaciteti Foodlanda smešteni su u podnožju planine Kopaonik, koja predstavlja ekološki očuvanu sredinu izuzetno bogatu šumskim voćem i gajenim kulturama povrća. Novi objekat je površine 5.000 kvadrata, prostire se na 3 hektara, a godišnji kapaciteti obrade voća i povrća izgradnjom novog postrojenja povećaće se sa 2.800t, što su kapaciteti stare fabrike Foodlanda, na 6.100t, a u planu je širenje kapaciteta do 10.000t. Sve radove i gradnju izvele su domaće firme, u skladu sa najvišim ekološkim standardima, standardima za zaštitu životne sredine, bezbednosti i zdravlja na radu, a nove tehnologije će se fazno uvoditi u skladu sa trendovima.

„Već više od decenije za Kopaonik vezujemo brend Bakina tajna koji ujedinjuje vrhunski kvalitet i vrhunski proizvod. Predstavnicima Foodlanda čestitam što su prepoznali interes da ulažu baš ovde i što su povezali zapošljavanje, investicije, ekologiju i kvalitet“, istakala je Verica Kalanović, ministarka regionalnog razvoja i lokalne samouprave.

Vaso Lekić, direktor kompanije Foodland, rekao je: „I u novoj fabrici ostaćemo potpuno posvećeni proizvodnji zdrave hrane i zadržaćemo tradiciju pripreme proizvoda, kako mi volimo da ih zovemo, „domaće radinosti“. Imamo jasnu viziju da je kvalitet imperativ za potrošače, a Srbija je područje sa odličnom i nedovoljno iskorišćenom sirovinskom bazom kada je u pitanju voće i povrće i nudi izuzetne uslove za proizvodnju visoko kvalitetnih i zdravih proizvoda. Bez obzira na to, tržišno učešće organske hrane u Srbiji je samo 0,3%, dok u najrazvijenijim zemljama dostiže čak 10 do 15% zbog čega se nadamo da će naš uspeh podstaći i druge kompanije da ulažu u ovu vrstu proizvodnje.“

Ministar spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija Rasim Ljajić, dodao je: „Ovo je primer kako firma u Srbiji treba da posluje. Do sada smo povećavali konkurentnost niskim cenama, a sada ćemo je povećavati vrhunskim kvalitetom. Vlada Srbije će uvek podržavati ovakve kompanije koje otvaraju nova radna mesta i upošljavaju ljude sa sela“.

Kompanija posebno neguje ulaganje u lokalnu zajednicu – većina voća i povrća se nabavlja iz pod kopaoničke regije i obližnjih krajeva Vlasine i Golije, kako bi se pokrenula proizvodnja sirovina u nerazvijenim područjima. Takođe, radnu snagu čini lokalno stanovništvo, a u novoj fabrici posao je našlo 90 stalno zaposlenih i preko 170 sezonskih radnika iz Brusa i okoline.

Foodland danas izvozi proizvode na tržišta preko 25 zemalja, od svih država bivše Jugoslavije, preko Ukrajine, Moldavije, Rusije, Švedske, Holandije, Nemačke, Francuske, Austrije, Velike Britanije, Mađarske, do Japana, Švajcarske, Australije, USA i Kanade, sa stopom rasta izvoza od 65%.

U svom asortimanu kompanija ima proizvode zdrave i organske hrane, a glavni brend „Bakina Tajna“, koji je lansiran 2003. godine, čine proizvodi pravljeni po tradicionalnoj recepturi srpskih domaćica.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE