
Sve više koristimo društvene mreže tokom gledanja televizije
Društvene mreže u trenutku dok gleda televizijski program koristi 62 odsto korisnika, što je 18 odsto više nego prethodne godine, navodi se u studiji kompanije Ericsson „TV i video potrošački trendovi 2012“.
Kako se navodi u godišnjem istraživanju Ericssonove potrošačke laboratorije, 66 odsto pripadnica lepšeg pola koristi Facebook, Twitter i druge društvene mreže tokom gledanja televizije, dok je kod muškaraca taj procenat manji i iznosi 58 odsto.
Ističe se da četvrtina korisnika koristi društvene mreže za diskutovanje o programu koji trenutno gledaju.
„Mobilni uredjaji su postali važan deo gledanja televizije jer sve više korisnika prati televizijski program preko pametnih telefona, tableta i prenosnih računara. Trend gledanja televizije u pokretu raste i 50 odsto vremena koje korisnik provede gledajući televiziju na pametnom telefonu ili tabletu čini to van kuće“, izjavio je Niklas Renblum, viši savetnik u Ericssonu.
Dodaje se da je primetan trend promene koncepta kućnog video sistema i da se sve vise korisnika odlučuje za jedan veliki glavni televizor uz nekoliko mobilnih uredjaja kako bi lakše pratili sadržaj iz svih delova svog doma.
Podaci za studiju prikupljeni su u Brazilu, Čileu, Kini, Nemačkoj, Italiji, Meksiku, Južnoj Koreji, Španiji, Švedskoj, Tajvanu, Velikoj Britaniji i SAD-u.