HTZ za 2013. duplira budžet za internet oglašavanje

Turističko veće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) usvojilo je Operativni marketing plan turizma Hrvatske za 2013. čiji je budžet za jedan posto manji nego ove godine i iznosi 32,7 miliona evra.

Ministar turizma i predsednik HTZ-a Veljko Ostojić, istakao je važnim znatno povećanje ulaganja u online promociju i marketing putem svih online kanala, uz novost uvođenja viralnog marketinga (prenošenja reklamnih poruka odnosno preporukom koja se brzo širi u virtualnom svetu) za što se planom predviđa 600 hiljada evra, kao i uvođenja putopisnih blogova za što se predviđa 200 hiljada evra.

Na internet oglašavanje će 109 posto više novca nego ove godine, ili 2,5 miliona evra, dok klasično oglašavanje na TV-u, štampi i slično ‘pada’ za 52 posto, na 3,4 miliona evra.

S oko 13 hiljada ove godine na čak 300 hiljada evra povećava se iznos za edukaciju u sistemu turističkih zajednica u što se mogu uključiti i oni iz privatnog sektora, jer je to izuzetno važno za dalji razvoj turizma, kazao je Ostojić.

Ovo je ujedno i prvi put da se takav plan donosi tako rano, u ovom delu godine, što je, po Ostojiću, važno i za inostrane partnere koji posluju s hrvatskim turizmom jer će i oni pre znati što Hrvatska planira i kako se mogu uključiti.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE