Moderan poslovni čovek se sve više okreće zdravom životu

Prošle nedelje u Beogradu je na mestu nekadašnjeg Ruskog cara otvoren novi Vapiano restoran koji predstavlja mesto za sve ljubitelje zdrave i sveže hrane.

Međutim, pored toga, ovo mesto će, zbog svog modernog i savremenog izgleda, kao i lokacije, predstavljati i centralno mesto za okupljanje poslovnog sveta u Beogradu. Upravo zbog toga Bizlife je iskoristio priliku da pita vlasnika franšize Vapiano Sašu Trišića, šta je za njega moderan poslovni čovek.

„Moderan poslovni čovek, bez obzira da li se radi o muškoj ili ženskoj osobi, danas svakako vodi računa o svom izgledu. Voli da bude viđen, da bude na „fensi“ mestima, voli dobar zalogaj, češće da izlazi…i mislim da ovakvih ljudi kod nas ima sve više,“ kaže Trišić.

On dodaje da je vrlo bitno izgledati dobro, ali ne u smislu lepote, „već u smislu da ko ne vodi računa o sebi, ne vodi računa ni o drugima.“ On smatra da se Srbija svakako približava svetskim standardima u tom smislu.

„Moderan poslovni čovek se sve više okreće zdravom životu i kroz hranu i kroz aktivnosti,“ kaže Trišić.

Za restoran Vapiano kaže da je iznenađen posetom restorana u Ušću, jer se oko 13 časova tu praktično okupi poslovna elita Beograda. „Ljudi vole da se prepoznaju u takvom društvu, da obeduju na mestima gde mogu da komuniciraju, a Vapiano je jedno od tih mesta. Izbor visokih stolova u našem restoranu vođen je upravo idejom da se ljudi druže i upoznaju,“ kaže vlasnik franšize Vapisano restorana.

Trišić dodaje da pored Vapiana, poslovne ljude u „a la carte“ segmentu privlači i Monument,dok se u institucije poput Franša i Madere ide na neke ozbiljnije sastanke i kad se ima malo više vremena.
E.B.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE