
Atlantic grupa u Srbiji: Rezultati iz 2011. dokaz da je kupovina bila pun pogodak
Srećko Nakić, potpredsednik Atlantic grupe, u intervjuu za Kurir rekao je da srpski brendovi značajno utiču na rast ove kompanije i učestvuju sa 24 odsto u ukupnim prihodima.
„Naša snaga na zapadnom tržištu bivše države omogućava da „smoki“, „bananice“, „štark keks“ ili „prima štapiće“ lakše plasiramo na police širom regiona, kaže Nakić.
On je rekao da je u prvoj polovini godine Atlantic grupa imala prihod 310,7 miliona evra, što je rast od 6,6 odsto u odnosu na prošlu godinu, dok je u Srbiji zabeležen rast prihoda 14 odsto u lokalnoj valuti, pre svega zbog rasta prodaje kafe, pića, delikatesnih namaza, slatkiša, slanih proizvoda.
Nakić je rekao da je kompanija izuzetno zadovoljna poslovanjem u Srbiji i da su rezultati iz 2011. dokaz da je „kupovina pun pogodak“.
„Tržište Srbije danas je sa oko 25 odsto ukupne prodaje drugo najveće tržište grupe i lane je ostvarilo rast od 12,7 odsto,“ kaže potpredsednik Atlantic grupe.
On kaže da je Štark imao rekordnu godinu od svog osnivanja, a Grand očuvao svoje dominantno učešće. „Nakon uspešne integracije, za nas je zapravo ova godina prva u kojoj bi trebalo da dođu do izražaja efekti spajanja. Očekujemo jednako izazovnu godinu kao što je bila i prethodna,“ rekao je Nakić za Kurir.