U „Žitoproduktu“ ne razmišljaju o povećanju cene hleba
U kragujevačkom „Žitoproduktu“ ne razmišlja se o povećanju cene hleba i peciva, izjavio je danas direktor tog preduzeća Živorad Nešić.
– Vekna polubelog hleba košta 33 dinara, a belog 44 dinara i mi sa tom cenom ne ostvarujemo gubitke – rekao je Nešić i i naglasio da se cena neće menjati iako brašno i pšenica poskupe.
Ističući da je „u strukturi cene hleba najskuplja država, odnosno energenti i porezi i ako i oni poskupe, „Žitprodukt“ među poslednjima u Srbiji povećati cenu hleba“, Nešić je dodao da to preduzeće u silosima ima više zaliha pšenice nego što je potrebno.
Kragujevački „Žitoprodukt“ dnevno proizvede više od 30. 000 vekni polubelog i belog hleba, plus specijalizovane vrste. S obzirom na to da je sezona odmora, ovih dana proizvode oko 25.000 vekni, kao i oko 2.000 do 3.000 specijalizovanog hleba.