Evropski centar za brendiranje šljive u Blacu

Vlada Švajcarske i Evropska Unija (EU), u okviru programa podrške opštinama juga Srbije (Progres), uložile su 30.000 evra u otvaranje Evropskog centra za brendiranje šljive u Blacu, izjavio je autor projekta Miloš Čolić.

„Za nas je ovo od velikog značaja jer će nam ova sredstva i Centar za brendiranje šljiva omogućiti da lakše plasiramo rod sa dva miliona stabala šljive iz naše opštine na evropskom tržištu“, kazao je Čolić, koji je i autor projekta „Brendiranje blačke šljive“.

Prema njegovim rečima, centar bi trebalo da počne da radi vrlo brzo, ali nije precizirao kada. Čolić je kazao i da je taj projekat jedini koji je dobio ekonomsku podršku EU u okviru konkursa Progres pod nazivom „Plan za brendiranje južne Srbije“.

Šljiva je već decenijama zaštitni znak opštine Blace i njoj u čast se i ove godine održava jubilarni 10. Sabor šljive. Sabor, koji će trajati od 23. do 28. avgusta, trebalo bi da prema procenama organizatora okupiti blizu 100.000 ljudi iz zemlje i inostranstva.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE