
Foursquare uvodi promovisane sadržaje
Pomerajući svoj fokus sa porasta broja korisnika na generisanje profita, Foursquare će početi da zarađuje uvođenjem promotivnog sadržaja, kao što su to učinili već mnogi drugi društveni mediji.
Nova opcija „Promoted Updates“ omogućava vlasnicima objekata da korisnicima pošalju sadržaj koji žele da promovišu. Ove novosti će se nalaziti na „Explore“ tabu, a biće prikazivane onima koji često navraćaju na to mesto, posećuju slična mesta ili ona u blizini ili im se to mesto nalazi na nekoj listi.
Ove reklame će biti jasno označene, kažu iz Foursquare, pa će korisnicima biti jasno da se radi o plaćenom sadržaju, a za ovakav oblik oglašavanja već se prijavilo 20 kompanija.
Kompanije će za ovu uslugu plaćati „po akciji“, a sami mogu da odaberu koju vrstu akcija žele da plaćaju – to mogu biti prijavljivanja (check in), otključavanje specijalnih ponuda, a iz Foursquare-a kažu da je opcija mnogo, a sve zavisi od načina na koji trgovci i kompanije žele da iskoriste platformu, prenosi Forbes.
Opcija „Promoted Updates“ razlikuje se od „Local Updates“ opcije koja je lansirana prošle nedelje i koje kompanije mogu da šalju besplatno. Obe opcije deo su redizajnirane aplikacije Foursquare-a koji je dodao više društvenih karakteristika i olakšao korisnicima mogućnost da pronađu lokaciju kompanije koja ih interesuje.
U nešto više od tri godine Foursquare koristi 20 miliona članova i ostvario je oko dve milijarde check-in-ova.