OMV prvi put među top 10 brendova Austrije

Austrijski naftni koncern OMV našao se po prvi put među prvih deset najvrednijih brendova Austrije, na listi na čijem je čelu „Red Bull“.

Najnovija studija brendova Evropskog instituta za brendove pokazuje da je „Red Bull“ izgradio prednost kao najvredniji brend u Austriji. Naime, ova kompanija povećala je vrednost brenda koja se procenjuje na 13,9 milijardi evra, i time je za 10 milijardi evra vrednija od drugoplasiranog austrijskog brenda „Swarovski“, čija se tržišna vrednost umanjila za 3,1 odsto na 3,7 milijardi evra.

Po prvi put OMV je dospeo među prvih deset brendova zemlje sa tržišnom vrednošću od 1,2 milijardi evra, a istovremeno je iz te grupe ispao osiguravajući koncern „Vienna insurance group“ (VIG).

Ukupno gledano se vrednost deset najskupljih austrijskih brendova smanjio u poređenju sa prošlom godinom za oko milijardu evra na 32,7 milijarde evra. Najveće smanjenje vrednosti pretrpeli su „Telekom Austria/A1“, Raiffeisen i Erste bank sa po 600 do 700 miliona evra smanjenja vrednosti.

Telekom Austrija se nalazi na trećem mestu rang liste sa 2,92 milijardi evra tržišne vrednosti, zatim slede „Novomatik“ , Raiffeisen, Casinos Austria , Spar, Austrijske železnice OeBB Erste bank i OMV.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE